Tuesday, September 20, 2011

wait for 3 minutes [the truth]

the answer to my question...^^ my previous post HERE

my answers are image heavy... words ... that could be annoying.. if u think u can't take it... LEAVE.

sebab terlalu ramai... perasankan mana yang .gif tu.. tu la BIAS aku. ada aku kisah ko fikir apa?bukan xsuke.. tapi xberapa nak gomar






1) Tohoshinki/Dbsk/TVXQ/TV2XQ


-Models
-leader&maknae become 1

2) *Super Junior

-My Mr2 Simple
-Everlasting Friendship

    *SHINee

-  semua dalam Shinee semua gila!
- Jonghyun!

    *Beast/B2ST

- owh.. ada 6 erk?
- bad gurl.

3)*Tohoshinki/Tvxq
- Jung Yunho

+Abang Long TVXQ. Abang Long segala insan2 Kpop yang ada di muke bumi. Walau apa pun yang ko rasa pasal abang long.. dia tetap abang long gua!
+GIGIH. Insan paling gegeh pernah aku jumpa dalam hidup aku. xpernah aku dgr dia mengeluh penat. hebat!^^

- Shim Changmin

+VolderMin. keganasan Changmin selalunya diambil kira dari segi cara dia membelasah orang. tapi pada aku... cara dia bercakap sesuatu yang kurang ajar itulah GANAS. 'MOTHA FATHER'!
+SUAMIkuFOREVER. tu kira satu perkataan kan? hehehehe. Aku sayang dia forever. enuf said. 2006-2011 and still counting!

4) SUPER JUNIOR
    sebab suju terlalu ramai... perasankan mana yang .gif tu.. tu la BIAS aku. ada aku kisah ko fikir apa?bukan xsuke.. tapi xberapa nak gomar




-Eeteuk

+ Responsible! terlalu pentingkan orang dari dirinya sendiri.
+ Angelic Forehead. Do u have any idea how long i've been waiting for that forehead to be seen? LOL 

-HeeChul





+ SPACE SUPERSTAR. xda orang boleh lawan dia.
+ I hate him because he's adorable!!!!!!


-Yesung

+ Gile2. he's crazy and no one can understand what the HELL this guy is trying to do.. but.. hell yeah.. dia kelakar.
+ Maturity. His voivce. macamana boleh jadi zero to hero.. pergh!

-Eunhyuk


+ Dance machine. smooth criminal!
+ Mangsa Buli. inesen gila muke dia... ;)

- Donghae
+ Calon Suami. terbaik dari ladang.
+ Ok we can. I don't know.. itu ayat english dia... Donghae's English terbaik!

- Siwon
+ Macho. tapi eden tak gomar.
+ Pelaris. pelaris suju.. macam goreng pisang panas.


- Sungmin

+ Multitalented. Aku suke gila lelaki yang boleh main guitar......!
+ Minnah!. dia ni kalau pompan pun cun!

-Ryeowook

+ Gemersik. Suaranya.. sungguh.. awwwhhhh... sampai dgr tone suara dia pun aku tau dia.
+ Menawan. Senyuman dia. ^^ tapi belum cukup buat saya cair.

-Shindong
+ Cute! sapa kata gemuk xcute?
+ Gagman terbaik Suju.

-KyuHyun

+ CHOcolate saya! dia menenangkan saya dikala saya sedih,pilu,happy& duke

+ SuamiKE2kuForever. always. forever. faham?



*SHINee

ONEW

+ Chicken. jantan ni suke gila ayam weyh!!!!!!!!!!!!
+ TROT voice terbaik!


Taemin



+ Kaki dia. Lentik!cantik! menarik!
+ control emosi. serius nak tgk dia loosen up satu hari nanti.

 Minho


+ Atlet. sume dia terer la mamat ni.
+ boleh tahan... hahah. boleh jadi anak aku ngan Changmin.

Key

+ Diva. Ko pernah kena lempang dengan kata-kata dia x? pedas sial! emosi dia pun gila! tgk caption ni pun.. -__-"
+ Keysha. he's the key to Jjong's heart.

Jonghyun


+ Dia ni  #lusiPergh kesayangan saya....ada masalah?
+ semua yang dia buat yang phail... saya suke n saya akan adore.. kalau dia buat best.. saya pun suke.. ^^


Beast/B2ST

DooJoon

xpayah la makan macam tu!!!!!!!!!
+ Awesome. Dia ni awesome. first time aku jatuh chenta ngan org yang xberapa nak penuhi carta hensem. tapi bile tenung dia lama2... hensem sial! and... suara...dia.. boleh buat aku gila!.
+ DooDong. dia pandai manupulasi minda aku bila dia dengan dongwoon!

Junhyung

+ B.bi..B..i.R... bir. = Bibir! xleh katup!
+ Image hiphop/rapper dia. KELAS KO!

Kikwang

+ American Dance.
+ aku benci time dia AJ dulu. tapi skrg oklah.

Hyunseung

+ mememememe.... @norikonoly tahu kenapa.
+ cover la dia nih! and  lepas tu.. over kat variety show. rasa nak ketuk kepala dia.. LOL!

Yeoseob

+Voice maintance. yang sangat terbaik.LOL
+kecik molek. hormat pulak tu...

DongWoon

+Pak Arab yang paling sengal di dunia.
+ dia ingat dia boleh menyanyi sangat?


4) Fave Songs


TOHOSHINKI/TVXQ
- S.H.E (because i will automatically think of someone who read this.)
- K.Y.H.D (it's the comeback song... so..TT_TT)

SUJU
- Marry U (repackage) (because kyu proposed to me)
- Sorry Sorry (lagu rakyat suju!!)

SHINee
-Ring Ding Dong (lagu terbaik jonghyun!)
- Julliette (gayo daejun unplugged) (sebab jonghyun sgt gampang bila nyanyi!)

Beast/B2ST
-Fiction (ringtone saya untuk jangkamasa yang lama. ada sejarah lagu tuh!)
-Soom (lagu tu akan bermain dalam otak masa mula2 xberapa berkenan ngan beast.)

5) Meet ur fave member?

Changmin from TVXQ
saya akan... kidnap dia.. n paksa dia buat Twitter. then saya suruh dia sunat & kahwen dengan dia.

KyuHyun from SUJU
Saya akan suruh dia menyanyi di telinga saya sampai saya tidur. then.. saya suruh dia sunat n suruh dia tunggu saya datang meminang.

JongHyun from SHINee
Saya akan suruh dia mengaku cintakan Key. and saya nak lempang dia kuat. then saya akan peluk dia lama2.

Dongwoon from Beast.
Saya suruh dia xpayah nak berangan sangat. saya akan cakap. dia xhensem. and downloadkan aplikasi bahasa melayu kat iphone dia supaya dia senang nak faham tweet saya ngan @norikonoly.


6) Meet ur least fave.

xda least fave dalam TXVQ sorry. saya sayang abang long!

Siwon from Super Junior
saya akan suruh dia belajar lah bersederhana. saya akan try terima dia.

Minho from SHINee
saya akan suruh dia jauhkan diri dari Changmin. jangan ganggu hubungan Changmin & Kyuhyun. haha. tapi, saya juga akan cuba terima dia.

Kikwang from Beast.
saya nak suruh dia... bersederhana jugak. tak payah rasa diri tu dah popular sgt la. then suruh dia stop buat american dance sebab dah muak.owh saya akan try terima dia.

7) YES. saya akan cuba menerima Kpop selagi boleh. selagi TVXQ, SUJU, SHINee, B2ST dan artist2 kpop yang 'bagus' masih hawt. saya akan teruskan untuk menyokong Kpop...korang xsuke.. ada aku kisah?

8) No. I watched it because. I'm bored. kalau Kdrama tu best. saya akan tengok. saya xbias. kalau xbest saya akan cakap xbest. and the OST, yeah.. terpulang. kalau OST tu BIAS saya. memang awak akan tgk macam2 versi dalam laptop saya. haha!XD

2 comments:

SAY hey!!